Новини

На домомогу вчителю 1 класу НУШ. Тиждень 11. Мода

Тиждень 11. Мода Дослідницькі / проблемні запитання Хто створює модний одяг? Як змінюється мода? Чи варто гнатися за модою? Що означає бути модним? Як виявляти свою неповторність? Чому здоровим бути модно? Завдання одинадцятого тижня Організувати навчальні ситуації, щобучні поділилися власними міркуваннями проте,щотаке мода тащоозначає неповторність (унікальність). Формувати розуміння того, щокожна людина маєправо навласну неповторність інеможна оцінювати людей заодягом...

На допомогу вчителю 1 класу НУШ. Тиждень 10. ТЕАТР

Тиждень 10. Театр Дослідницькі / проблемні запитання Які бувають театри? Навіщо нам театр? Чому люди ходять до театру? Як поводитись у театрі? Як створити театр тіней? Завдання деcятого тижня Ознайомити дітей зтеатром яквидом мистецтва, атрибутами, пов’язаними зтеатром. Розвивати творчі здібності таемоційну чутливість. Збагатити активний словник учнів новими словами. Розвивати вміння розпізнавати йзіставляти число зйого зображенням наквитку, афіші, циферблаті годинника тощо...

На допомогу вчителю 1 класу НУШ. Матеріали 8-го тижня

Тиждень 8. Техніка, яка допомагає Дослідницькі / проблемні запитання Як техніка допомагає в побуті? Як поводитися з технікою? Яка роль роботів у житті людини? Чи все вони можуть? Чи може техніка завдати шкоди? Коли саме? Чому? Хто в цьому винен? Матеріали можна завантажити за посиланням...

На допомогу вчителю 1 класу НУШ

 Матеріали 7 тижня "Ми- підприємливі" «Ми – підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)». 7 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації Добірка додаткових завдань, які стануть цікавим доповненням до основного навчального матеріалу на сьомому навчальному тижні. Завантажити за посиланням...

На допомогу вчителю 1 класу НУШ Матеріали 6 тижня Батьківщина

Тиждень 6. Батьківщина Дослідницькі / проблемні запитання Щотаке Батьківщина? Щоспільного міжсловами “батьки” і“Батьківщина”? Чиможу ястати длякогось захисником/захисницею? Якіриси характеру мають бути притаманні захисникові? Завдання шостого тижня Навчати дітей нешаблонно мислити. Допомагати дітям усвідомити себе ісвою родину якчастину Батьківщини. Виховувати повагу доукраїнських воїнів— захисників України...

НУШ: рекомендації з організації освітнього простору

НУШ: рекомендації з організації освітнього простору Для реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти необхідно змінити просторово-предметне оточення, програми та засоби навчання учнів початкової школи. У Новій українській школі зростає частка проектної, командної та групової діяльності у педагогічному процесі. Відповідно урізноманітнюються варіанти організації навчального простору в класі...

На допомогу вчителю 1 класу НУШ Ранкова зустріч. Як упізнати осінь.

Матеріали ранкової зустрічі Як упізнати осінь. Створюємо книжку "Осені" можна завантажити за посиланням...

Матеріали 4-го тижня "Моє довкілля"

Тиждень 4. Моє довкілля Дослідницькі / проблемні запитання Якітаємниці маєшкільне подвір’я? Кольори тазвуки довкілля. Яківони? Якслід поводитись удовкіллі? Щояможу змінити, абипокращити своє довкілля? Читільки длясебе яцеробитиму? Завдання четвертого тижня Ознайомити дітей ізпоняттям “довкілля”. Навчити їїрозрізняти об’єкти природи (жива/нежива) ірукотворні тіла. Навчити взаємодії впарах тагрупах. Навчити правил безпечної поведінки удовкіллі...

На допомогу вчителю 1 класу НУШ. Матеріали 3 тижня "Мої друзі"

 Матеріали до 3 тижня інтегрованого курсу "Я досліджую світ" завантижити за посиланням...

Методичні посібники LEGO

Повідомляємо, що розроблені The LEGO Foundation методичні посібники «Шість цеглинок в освітньому просторі» та «Гра по-новому, навчання по-іншому», схвалені для використання у закладах загальної середньої освіти (лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від 16.04.2018 за № 22.1/12-Г-224 і № 22.1/12-Г-225). Переглянути та роздрукувати: посібник "Гра по-новому, навчання по-іншому" за посиланням...

Дата останньої зміни 13 Листопада 2018

Фотогалерея