Новини

Тиждень 13. Зимова мозаїка

Тиждень 13. Зимова мозаїка Дослідницькі / проблемні запитання Якцікаво проводити часузимку? Чому кажуть, щокожна пора року маєсвою родзинку? Якісюрпризи готує намзима? Якзимує природа? Завдання 13-го тижня Навчати учнів спостерігати засезонними змінами уживій танеживій природі взимку. Формувати навички дослідницької діяльності, вчити класифікувати. Вчити узагальнювати набуті знання тавикористовувати їхуповсякденному житті...

На допомогу вчителю 1 класу НУШ. 12 тиждень. Вода.

Тиждень 12. Вода Дослідницькі / проблемні запитання Де “живе” вода? Як вона мандрує? Навіщо пити воду? Навіщо вона потрібна людям і природі? Якою буває вода? Що станеться, якщо її не буде? Як берегти воду? Завдання дванадцятого тижня Формувати уявлення пророзподіл води наЗемлі. Навчити досліджувати властивості води. Формувати розуміння значення води длярослин, тварин, людини. Виробляти навички економного використання води...

Переможці міського етапу XIX Міжнародного конкурсу з української мови імені П. Яцика

Вітаємо переможців міського етапу ХІХ Міжнародного конкурсу з української мови ім. П.Яцика І місце Науменко Дарину, ученицю 3 класу спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 та її учителя Мотренко Світлану Михайлівну Баранікову Аріну, ученицю 4 класу спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №13 та її учителя Кітляр Ольгу Іванівну ІІ місце Шавлак Катерину,ученицю 3 класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів...

На домомогу вчителю 1 класу НУШ. Тиждень 11. Мода

Тиждень 11. Мода Дослідницькі / проблемні запитання Хто створює модний одяг? Як змінюється мода? Чи варто гнатися за модою? Що означає бути модним? Як виявляти свою неповторність? Чому здоровим бути модно? Завдання одинадцятого тижня Організувати навчальні ситуації, щобучні поділилися власними міркуваннями проте,щотаке мода тащоозначає неповторність (унікальність). Формувати розуміння того, щокожна людина маєправо навласну неповторність інеможна оцінювати людей заодягом...

На допомогу вчителю 1 класу НУШ. Тиждень 10. ТЕАТР

Тиждень 10. Театр Дослідницькі / проблемні запитання Які бувають театри? Навіщо нам театр? Чому люди ходять до театру? Як поводитись у театрі? Як створити театр тіней? Завдання деcятого тижня Ознайомити дітей зтеатром яквидом мистецтва, атрибутами, пов’язаними зтеатром. Розвивати творчі здібності таемоційну чутливість. Збагатити активний словник учнів новими словами. Розвивати вміння розпізнавати йзіставляти число зйого зображенням наквитку, афіші, циферблаті годинника тощо...

На допомогу вчителю 1 класу НУШ. Матеріали 8-го тижня

Тиждень 8. Техніка, яка допомагає Дослідницькі / проблемні запитання Як техніка допомагає в побуті? Як поводитися з технікою? Яка роль роботів у житті людини? Чи все вони можуть? Чи може техніка завдати шкоди? Коли саме? Чому? Хто в цьому винен? Матеріали можна завантажити за посиланням...

На допомогу вчителю 1 класу НУШ

 Матеріали 7 тижня "Ми- підприємливі" «Ми – підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)». 7 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації Добірка додаткових завдань, які стануть цікавим доповненням до основного навчального матеріалу на сьомому навчальному тижні. Завантажити за посиланням...

На допомогу вчителю 1 класу НУШ Матеріали 6 тижня Батьківщина

Тиждень 6. Батьківщина Дослідницькі / проблемні запитання Щотаке Батьківщина? Щоспільного міжсловами “батьки” і“Батьківщина”? Чиможу ястати длякогось захисником/захисницею? Якіриси характеру мають бути притаманні захисникові? Завдання шостого тижня Навчати дітей нешаблонно мислити. Допомагати дітям усвідомити себе ісвою родину якчастину Батьківщини. Виховувати повагу доукраїнських воїнів— захисників України...

НУШ: рекомендації з організації освітнього простору

НУШ: рекомендації з організації освітнього простору Для реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти необхідно змінити просторово-предметне оточення, програми та засоби навчання учнів початкової школи. У Новій українській школі зростає частка проектної, командної та групової діяльності у педагогічному процесі. Відповідно урізноманітнюються варіанти організації навчального простору в класі...

На допомогу вчителю 1 класу НУШ Ранкова зустріч. Як упізнати осінь.

Матеріали ранкової зустрічі Як упізнати осінь. Створюємо книжку "Осені" можна завантажити за посиланням...

Дата останньої зміни 07 Серпня 2020

Фотогалерея