Новини

Тренінг для студентів ІІІ-V курсу спеціальності «Початкова освіта» ЧНУ ім.Б.Хмельницького, проведений учителями початкових класів м.Черкаси

7 лютого 2019 року на базі Навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького для студентів ІІІ-V курсу спеціальності «Початкова освіта» проведений тренінг із підготовки до роботи за освітньою програмою розробленою під керівництвом Р.Шияна та за програмою навчально-педагогічного проекту «Інтелект України»...

Вчителю 1 класу НУШ. Матеріали 18 тижня. Ми — мандрівники

Тиждень 18. Ми — мандрівники Дослідницькі / проблемні запитання Хтотакий мандрівник? Чияназвати себе мандрівником? Якмандрувати безпечно? Чимцікава мандрівка доКиєва? Якмандрувати світом, незасмічуючи довкілля? Завдання 18-го тижня Ознайомити учнів зправилами безпеки підчасподорожей. Формувати вміння досліджувати. Вчити класифікувати різноманітні об’єкти. Вчити узагальнювати набуті знання, використовувати їхуповсякденному житті...

Вчителю 1 класу НУШ. Тиждень 17. Світ захоплень

Тиждень 17. Світ захоплень Дослідницькі / проблемні запитання Які справи дарують мені радість? Чи завжди захоплення нам на користь? Як знайти для себе нове захоплення? Чи варто мати захоплення? Завдання 17-го тижня Допомогти дітям визначити власні зацікавлення, уподобання. Розвивати в учнів уміння натхненно розповідати про свої захоплення. Сприяти розвитку нових захоплень. Вчити робити висновки-узагальнення за результатами навчальних завдань...

Супервізія і супервізори

Інститут модернізації змісту освіти спільно з департаментом загальної середньої та дошкільної освіти МОН презентували проект Типового положення про проведення супервізії впровадження Концепції «Нова українська школа». Документ винесений для громадського обговорення, що триватиме до 10 січня. Положення визначає методичні та організаційні засади проведення супервізії, тобто інструменту професійної підтримки педагогічних працівників закладів дошкільної і загальної середньої освіти...

Сертифікація вчителів: основні тези

У 2019 році стартує пілотний проект сертифікації вчителів,у якому зможуть взяти участь одна тисяча вчителів початкових класів.Міністерство освіти надає роз'яснення щодо основних норм Положення «Про сертифікацію педагогічних працівників»,що затверджена Кабінетом Міністрів наприкінці грудня. Метою сертифікації є виявлення та стимулювання педагогічних працівників з високим рівнем професійної майстерності, які володіють методиками компетентнісного навчання і новими освітніми технологіями та сприяють їх поширенню...

МОН розробило програму незалежного тестування вчителів початкової школи

Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення проект програми незалежного тестування вчителів початкової школи.Проект програми розроблено з метою оцінювання професійних компетентностей вчителів початкової школи протягом 2019-2020 років у межах сертифікації педагогічних працівників. Незалежне тестування – один з трьох інструментів сертифікації вчителів початкової школи. Його мета – оцінка...

Тиждень 16. Зимові свята

Тиждень 16. Зимові свята Дослідницькі / проблемні запитання Які зимові свята відзначають в Україні та у світі? Чому свято є важливим? Як підготуватися до свята? Чому під час свята нам краще бути разом? Завдання 16-го тижня Учити учнів помічати зміни в житті людей перед святами та під час них. Продовжувати ознайомлювати дітей із творами мистецтва, присвяченими зимовим святам. Формувати вміння розв’язувати буденні завдання використовуючи математичні методи...

Орієнтовний перелік засобів навчання в початковій школі

Кабінет початкових класів Орієнтовний перелік засобів навчання в початковій школі Перелік обладнання для початкових класів відповідає Концепції Нової українськоїшколиу загальноосвітніх навчальних закладах I ступеня згідно вимог Наказу №137 від 13.02.2018 МОНУ  "Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи"і роспорядження Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016р...

Тиждень 15. Подарунки

Тиждень 15. Подарунки Дослідницькі / проблемні запитання Чому люди дарують подарунки? Якдарувати іприймати подарунки? Щояможу подарувати? Завдання 15-го тижня Вчити добирати подарунки дляблизьких людей тазнайомих. Вчити дітей бути уважними доінших людей. Виховувати здатність дітей доемпатії, спонукати приходити надопомогу іншим, коли цесправді потрібно. Вчити узагальнювати набуті знання тавикористовувати їхуповсякденному житті...

Тиждень 14. Таємниці космосу

Тиждень 13. Зимова мозаїка Дослідницькі / проблемні запитання Якцікаво проводити часузимку? Чому кажуть, щокожна пора року маєсвою родзинку? Якісюрпризи готує намзима? Якзимує природа? Завдання 13-го тижня Навчати учнів спостерігати засезонними змінами уживій танеживій природі взимку. Формувати навички дослідницької діяльності, вчити класифікувати. Вчити узагальнювати набуті знання тавикористовувати їхуповсякденному житті...

Дата останньої зміни 07 Серпня 2020

Фотогалерея