Новини

МОН розробило програму незалежного тестування вчителів початкової школи

Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення проект програми незалежного тестування вчителів початкової школи.Проект програми розроблено з метою оцінювання професійних компетентностей вчителів початкової школи протягом 2019-2020 років у межах сертифікації педагогічних працівників. Незалежне тестування – один з трьох інструментів сертифікації вчителів початкової школи. Його мета – оцінка...

Тиждень 16. Зимові свята

Тиждень 16. Зимові свята Дослідницькі / проблемні запитання Які зимові свята відзначають в Україні та у світі? Чому свято є важливим? Як підготуватися до свята? Чому під час свята нам краще бути разом? Завдання 16-го тижня Учити учнів помічати зміни в житті людей перед святами та під час них. Продовжувати ознайомлювати дітей із творами мистецтва, присвяченими зимовим святам. Формувати вміння розв’язувати буденні завдання використовуючи математичні методи...

Орієнтовний перелік засобів навчання в початковій школі

Кабінет початкових класів Орієнтовний перелік засобів навчання в початковій школі Перелік обладнання для початкових класів відповідає Концепції Нової українськоїшколиу загальноосвітніх навчальних закладах I ступеня згідно вимог Наказу №137 від 13.02.2018 МОНУ  "Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи"і роспорядження Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016р...

Тиждень 15. Подарунки

Тиждень 15. Подарунки Дослідницькі / проблемні запитання Чому люди дарують подарунки? Якдарувати іприймати подарунки? Щояможу подарувати? Завдання 15-го тижня Вчити добирати подарунки дляблизьких людей тазнайомих. Вчити дітей бути уважними доінших людей. Виховувати здатність дітей доемпатії, спонукати приходити надопомогу іншим, коли цесправді потрібно. Вчити узагальнювати набуті знання тавикористовувати їхуповсякденному житті...

Тиждень 14. Таємниці космосу

Тиждень 13. Зимова мозаїка Дослідницькі / проблемні запитання Якцікаво проводити часузимку? Чому кажуть, щокожна пора року маєсвою родзинку? Якісюрпризи готує намзима? Якзимує природа? Завдання 13-го тижня Навчати учнів спостерігати засезонними змінами уживій танеживій природі взимку. Формувати навички дослідницької діяльності, вчити класифікувати. Вчити узагальнювати набуті знання тавикористовувати їхуповсякденному житті...

Тиждень 13. Зимова мозаїка

Тиждень 13. Зимова мозаїка Дослідницькі / проблемні запитання Якцікаво проводити часузимку? Чому кажуть, щокожна пора року маєсвою родзинку? Якісюрпризи готує намзима? Якзимує природа? Завдання 13-го тижня Навчати учнів спостерігати засезонними змінами уживій танеживій природі взимку. Формувати навички дослідницької діяльності, вчити класифікувати. Вчити узагальнювати набуті знання тавикористовувати їхуповсякденному житті...

На допомогу вчителю 1 класу НУШ. 12 тиждень. Вода.

Тиждень 12. Вода Дослідницькі / проблемні запитання Де “живе” вода? Як вона мандрує? Навіщо пити воду? Навіщо вона потрібна людям і природі? Якою буває вода? Що станеться, якщо її не буде? Як берегти воду? Завдання дванадцятого тижня Формувати уявлення пророзподіл води наЗемлі. Навчити досліджувати властивості води. Формувати розуміння значення води длярослин, тварин, людини. Виробляти навички економного використання води...

Переможці міського етапу XIX Міжнародного конкурсу з української мови імені П. Яцика

Вітаємо переможців міського етапу ХІХ Міжнародного конкурсу з української мови ім. П.Яцика І місце Науменко Дарину, ученицю 3 класу спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 та її учителя Мотренко Світлану Михайлівну Баранікову Аріну, ученицю 4 класу спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №13 та її учителя Кітляр Ольгу Іванівну ІІ місце Шавлак Катерину,ученицю 3 класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів...

На домомогу вчителю 1 класу НУШ. Тиждень 11. Мода

Тиждень 11. Мода Дослідницькі / проблемні запитання Хто створює модний одяг? Як змінюється мода? Чи варто гнатися за модою? Що означає бути модним? Як виявляти свою неповторність? Чому здоровим бути модно? Завдання одинадцятого тижня Організувати навчальні ситуації, щобучні поділилися власними міркуваннями проте,щотаке мода тащоозначає неповторність (унікальність). Формувати розуміння того, щокожна людина маєправо навласну неповторність інеможна оцінювати людей заодягом...

На допомогу вчителю 1 класу НУШ. Тиждень 10. ТЕАТР

Тиждень 10. Театр Дослідницькі / проблемні запитання Які бувають театри? Навіщо нам театр? Чому люди ходять до театру? Як поводитись у театрі? Як створити театр тіней? Завдання деcятого тижня Ознайомити дітей зтеатром яквидом мистецтва, атрибутами, пов’язаними зтеатром. Розвивати творчі здібності таемоційну чутливість. Збагатити активний словник учнів новими словами. Розвивати вміння розпізнавати йзіставляти число зйого зображенням наквитку, афіші, циферблаті годинника тощо...

Дата останньої зміни 07 Серпня 2020

Фотогалерея