Новини

НУШ: рекомендації з організації освітнього простору

НУШ: рекомендації з організації освітнього простору Для реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти необхідно змінити просторово-предметне оточення, програми та засоби навчання учнів початкової школи. У Новій українській школі зростає частка проектної, командної та групової діяльності у педагогічному процесі. Відповідно урізноманітнюються варіанти організації навчального простору в класі...

На допомогу вчителю 1 класу НУШ Ранкова зустріч. Як упізнати осінь.

Матеріали ранкової зустрічі Як упізнати осінь. Створюємо книжку "Осені" можна завантажити за посиланням...

Матеріали 4-го тижня "Моє довкілля"

Тиждень 4. Моє довкілля Дослідницькі / проблемні запитання Якітаємниці маєшкільне подвір’я? Кольори тазвуки довкілля. Яківони? Якслід поводитись удовкіллі? Щояможу змінити, абипокращити своє довкілля? Читільки длясебе яцеробитиму? Завдання четвертого тижня Ознайомити дітей ізпоняттям “довкілля”. Навчити їїрозрізняти об’єкти природи (жива/нежива) ірукотворні тіла. Навчити взаємодії впарах тагрупах. Навчити правил безпечної поведінки удовкіллі...

На допомогу вчителю 1 класу НУШ. Матеріали 3 тижня "Мої друзі"

 Матеріали до 3 тижня інтегрованого курсу "Я досліджую світ" завантижити за посиланням...

Методичні посібники LEGO

Повідомляємо, що розроблені The LEGO Foundation методичні посібники «Шість цеглинок в освітньому просторі» та «Гра по-новому, навчання по-іншому», схвалені для використання у закладах загальної середньої освіти (лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від 16.04.2018 за № 22.1/12-Г-224 і № 22.1/12-Г-225). Переглянути та роздрукувати: посібник "Гра по-новому, навчання по-іншому" за посиланням...

Мотиваційні браслети для дітей

 Команда "Всеосвіти" розробила мотиваційні браслети з похвалою для дітей, які допоможуть заохочувати учнів до навчання і гарної поведінки.Кожна похвала розроблена відповідно до рекомендацій Нової української школи. Зразки браслетиків за посиланням...

Відкрито матеріали спецпроекту "Колошкільне дитинство"

Відкрито всі матеріали неймовірного спецпроекту «Колошкільне дитинознавство» з дитячим і сімейним психологом Світланою Ройз: ed-era.com/children-ua. Це — спільний проект EdEra та ГО «Смарт Освіта». Курс складається з навчальних блоків — з іграми, практиками адаптації до школи/садочку і трансформації тривоги й агресії, секретами повернення концентрації уваги, «направлення» активності на перерві та «входження» в урок...

Роз'яснення щодо ведення журналу в 1 класі

Шановні колеги! У методичних рекомендаціях (лист МОН від 18.05. 2018 № 1/9-415) дано чітку інструкцію щодо ведення класного журналу в 1 класі і у разі поділу класу на групи, і коли такого поділу не здійснюють. Нижче подаємо текст, який дослівно взято з методичних рекомендацій. Фактичне виконання навчальної програми фіксується у Класному журналі відповідно до Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 08...

На допомогу вчителю 1 класу НУШ. Матеріали для 2 тижня

 Матеріали для 2 тижня "Наш клас" Завантажити за посиланням...

Дата останньої зміни 07 Серпня 2020

Фотогалерея